marți, 11 septembrie 2012

Conteaza


Gesturile mici. O mana intinsa. O mangaiere pe obraz. Un telefon atunci cand nu te astepti si te intreaba ce mai faci sau decat un salut. Un sandvis impartit in sala de mese, la ora pranzului. Un prieten care se gandeste la tine intr-o zi in care nu crezi ca o face. O invitatie la cico intr-o seara in care nu mai ai chef de nimic.Un zambet care ma face sa zambesc la randul meu. O revedere neprevazuta si multe emotii care se transforma in dragoste
Desi nu am asteptat nimic din toate astea, le-am primit,dar nu pe toate. Poate nu in aceeasi zi. Poate nu in fiecare zi. Dar astazi ma bucur pentru ceea ce mi s-a daruit pana acum. Si pentru ceea ce am primit azi. Si, desi nu e mult, in ochii multora, pentru mine inseamna enorm. Inseamna comunicare si intelegere, inseamna legatura si ceva mai mult in spate decat banalele schimburi de replici de "socializare". 
Inseamna ca cineva se gandeste la tine. Si asta conteaza. Pentru ca atunci cand te simti singur si la pamant, cineva stie sa te ridice si sa te surprinda cu un gest pe care nu l-ai fi banuit. La care nu te-ai fi asteptat atunci. Pentru mine, asta conteaza si-ti multumesc!

Niciun comentariu: