joi, 13 septembrie 2012

RATIUNE SAU SIMTIRE



Nu te mai gandi la motivele pentru care ceva poate sa nu mearga.
Mai bine concentreaza-te asupra celor care o vor face sa
mearga


 Tu ai auzit doar răceala din vorbele mele când ti-am spus să pleci. Nu ai realizat că în voce îmi tremurau lacrimi.
Ai văzut că te priveam distant, dar nu ai putut să observi durerea din ochii mei.
Mi-ai privit mâinile ce se agitau si ai crezut că sunt nervoasă; asta pentru că nu mi-ai putut vedea zbuciumul din suflet.
M-ai crezut când am spus că vreau să am o altă viată.
Mă întreb ce ai fi făcut

dacă ti-as fi spus că fac asta pentru tine. Că îti spun un neadevăr pentru ca inima ta să fie crutată de durerea adevărului.
Pentru ca tu să poti să ai o viată fără ca vorbele mele să te ardă necontenit si să îti macine sufletul.
Ti-am dat libertatea de a pleca si nu ti-am pus pe umeri o povară mult prea grea.
Ar fi fost bine să îmi fi înapoiat inima înainte de a pleca.
Am uitat-o la tine.

Niciun comentariu: